خرید طراحی لوگو دانلود آهنگ فروش فایل تفکر سیستمی
بستن تبلیغات [X]
قوانین و مقررات فروشگاه

قوانین و مقررات فروشگاه

قوانین و شرایط فروش

ضمن سپاسگزاری از خرید شما مشتری گرامی از فروشگاه اینترنتی سانشید هر خریدی از این وبسایت به معنای مطالعه ی کامل قوانین توسط شما و پذیرش آن می باشد.

بنا بر تعاریف:

1-دامنه ی Sunshid.ir وب سایت فروشگاه اینترنتی سانشید است که تمامی خرید های مشتریان در این وبسایت انجام می پذیرد

2- کاربر: هر فردی، که با عضویت و یا بازدید ، خرید و یا ارسال دیدگاه در قسمت های مختلف سایت از آن بهره گیری کند

3-مشتری: هر کاربری که اقدام به خرید از وبسایت سانشید نماید

4-سفارش: هر گونه کالایی که مشتری ثبت می کند. این سفارش می تواند به صورت پرداخت نقدی، پرداخت در محل و یا پرداخت از طریق فیش بانکی باشد.

سانشید منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از مصرف کننده عمل می کند. رعایت این قوانین دو طرفه بوده از سوی کاربر نیز باید پذیرفته و رعایت گردد.

1-فروشگاه اینترنتی سانشد هرگز کالای تقلبی عرضه نمی کند. تمام کالا ها اصل مرغوب می باشد.

2-فروشگاه اینترنتی سانشید در تغییر دادن قیمت ها ، موجودی کالا ها و رنگ ها، لوازم جانبی و همینطور جشنواره های فروش اختیار کامل دارد و می تواند موارد ذکر شده را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد.

3-فروشگاه اینترنتی سانشید تلاش می کند تا اطلاعات مربوط به مشخصات فنی کالا ها و همینطور قیمت آن دقیق و به روز باشد. با این حال ممکن است در موارد نادر، اشکالاتی در ارائه ی اطلاعات قیمتی و مشخصات کالا ها پیش آید. در صورت وجود مشکل، سانشید مسئولیتی را در این باره نمی پذیرد. این شرکت در صورت بروز هرگونه ایراد در قیمت گذاری و مشخصات کالا، در صورتی که به تجربه ی خرید کاربر خدشه وارد کند و یا کالا از طرف سانشید قابل ارسال نباشد خود را موظف می داند که در اسرع وقت موضوع را با مشتری در میان بگذارد.

4-کلیه کالا ها به صورت پک شده و با بسته بندی اختصاصی فروخته می شوند.

5-فروشگاه اینترنتی سانشید، در هیچ نقطه ای نمایندگی و یا شعبه ای ندارد. کلیه سفارشات مشتریان در دفتر مرکزی پردازش می گردند.

6- هنگام سفارش‌دهی یا ثبت‌نام در سایت، کاربران موافقت می‌نمایند که برای هماهنگی سفارش، معرفی محصولات، پرداخت و... با آن‌ها تماس گرفته شود یا پیامک و ایمیل ارسال گردد.
توجه داشته باشید که 50005708617680 تنها شماره‌ای است که سانشید از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سانشید، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سانشید است. در صورت دریافت این‌گونه پیامک‌ها، جهت پیگیری قانونی آن را به info@sunshid.com اطلاع دهید.

در ادامه شرایط یک خرید اینترنتی امن و معتبر از سایت سانشید آمده است. لازم است کلیه مشتریان پیش از خرید از مجموعه سانشید، نکات زیر را مطالعه نمایند. ثبت سفارش در سایت به منزله پذیرش این شرایط خواهد بود.
قوانین مربوط به ثبت وپذیرش سفارش
1..
نکته1: بلافاصله پس از واریز مبلغ، سفارش به بخش انبار و بسته بندی ارسال می‌گردد. در این صورت امکان برگشت سفارش، حذف یا اضافه کردن کالا به آن وجود نخواهد داشت. این موارد فقط با موافقت بخش فروش و کسر هزینه های مربوطه امکان‌پذیر می‌گردد.
نکته2: پس از ثبت سفارش، مسئول فروش در اولین فرصت آن را بررسی نموده و درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر، کمبود موجودی یا موارد دیگر با شما تماس می‌گیرد. درصورتیکه خریدار پاسخگوی تماس نبوده یا نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نکند، سفارش پس از سه روز کاری از زمان ثبت آن حذف خواهد شد. درصورتیکه عضو سایت باشید امکان رهگیری سفارش و دسترسی به سفارش‌های حذف شده را خواهید داشت.
نکته3: درصورتیکه شما عضو سایت باشید تا قبل از بررسی سفارش توسط مسئول فروش، امکان برگشت سفارش به پنل کاربری و ویرایش آن وجود دارد.
سفارش‌های تحت بررسی، تنها از طریق تماس با واحد فروش امکان برگشت به پنل شخصی را خواهند داشت.
ضمنا سفارش‌های پرداخت آنلاین قابل برگشت نخواهند بود.
2. .
3. در صورت ارسال بسته لغو سفارش امکان‌پذیر نخواهد بود. مشتریان گرامی، بایستی موارد مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش در قسمت توضیحات مطرح نمایند.
4. .
5. محصولات سفارشی که با درخواست مشتریان تولید و یا خریداری می شوند امکان کنسل شدن ندارند. اگر مبلغی پیش از سفارش، بابت بیعانه دریافت گردد، مشتری موظف است مابقی مبلغ را نیز در صورت تهیه سفارش پرداخت نماید. در غیر این صورت سانشید می‌تواند نسبت به مطالبه مابه تفاوت ادعا نماید.
همچنین در بعضی موارد قابلیت تهیه مجدد محصولات سفارشی وجود ندارد. لذا سانشید تضمین نمی‌‌کند، در آینده بتواند آن کالا را تهیه نماید.


8- قوانین مربوط به ارسال‌ کالا ( قبل از سفارش کالا 6 نکته مهم زیر را مطالعه فرمایید)
1. در فروشگاه سانشید روش‌های ارسال متنوعی با زمان حدودی دریافت کالا بیان شده است. مشتریان بایستی به این نکته توجه نمایند که زمان ذکر شده موارد اعلامی شرکت‌های حمل‌ونقل می‌باشد. لذا تاخیر در تحویل سفارش متوجه این شرکت‌ها بوده و خارج از حیطه مسئولیت سانشید خواهد بود. البته فروشگاه این موارد را تا حد ممکن پیگیری خواهد کرد.
همچنین قوانین جدید پست و شرکت‌های حمل و نقل، خارج از حیطه مسئولیت این فروشگاه است. توجه داشته باشید برای سفارش‌های پست امکان انتخاب ساعت تحویل نخواهد بود.
2. روش ارسال با پیک تنها برای مشتریان ساکن اصفهان و برخی از شهرهای اطراف، امکان‌پذیر می‌باشد. اگر برای دریافت بسته شرایط خاصی مدنظر شماست، بایستی در توضیحات سفارش ذکر کنید. برای مناطق دور نسبت به مرکز شهر و به خصوص شهرهای اطراف ممکن است زمان ارسال، نسبت به زمان ذکر شده، تغییر کند که دراین صورت مسئول فروش جهت هماهنگی با شما تماس می‌گیرد.
3. بهتر است مشتریان سفارش‌های ضروری خود را در ابتدای ساعت کاری و صبح هر روز ثبت و پرداخت نمایند تا هرچه سریع‌تر آماده شوند. درصورتیکه سفارش شما تا زمان جمع‌آوری بسته‌ها آماده نشود، ارسال آن به روز کاری بعدی موکول خواهد شد.
4. سانشید کلیه بسته‌های مشتریان را به‌صورت رایگان و با قبول کلیه هزینه‌ها برای ایشان بیمه می‌نماید. لذا درصورتیکه بسته مشتریان در حین ارسال توسط شرکت‌‌های باربری مفقود شود فروشگاه ضمانت می‌نماید که سفارش مشتری را در اسرع وقت مهیا نموده و مجددا به صورت رایگان برای او ارسال نماید و یا مبلغ پرداختی ایشان را برگشت کند. خسارات دیگری که مشتریان ممکن است براثر گم شدن بسته ادعا نمایند برای این شرکت قابل قبول نبوده و برعهده نخواهد گرفت.
5. کلیه خساراتی که ممکن است مشتریان بر اثر تاخیر در دریافت سفارش متحمل شوند بر عهده این فروشگاه نبوده و فروشگاه تنها مسئولیت تحویل اجناس به شما را دارد.
6. مدت زمان دریافت کالا در روش پست سفارشی بسیار طولانی بوده و امکان تاخیر در آن زیاد است. لذا این روش برای سفارش‌های ضروری مناسب نیست.
9- قوانین کنسل کردن سفارش:
1. درصورتیکه شما عضو سایت باشید تا قبل از بررسی سفارش توسط مسئول فروش، امکان برگشت سفارش به پنل کاربری خود را دارید. اگر سفارش تحت بررسی مسئول فروش قرار گیرد تنها با تماس با ایشان قادر خواهید بود سفارش را برگشت دهید. ضمنا سفارش‌های پرداخت آنلاین قابل برگشت نخواهند بود.
2. برای تهیه کالاهای سفارشی ، مبلغی از کل فاکتور به عنوان بیعانه از ایشان دریافت می‌گردد که این درصد با توجه به ویژگی هایی از جمله مدت زمان واردات یا تولید کالا، قیمت کالا، امکان فروش به غیر و... توسط فروشگاه مشخص می‌گردد و غالبا بین 30 تا 70 درصد مبلغ کل خواهد بود و مابقی مبلغ، بعد از تهیه کالا و موقع ارسال برای مشتری دریافت می‌گردد. این گونه سفارش‌ها قابل کنسل کردن نبوده و درصورتی که فروشگاه با کنسل شدن آن موافقت نماید مبلغ بیعانه مرجوع نخواهد شد . درصورتی که خسارت وارد شده بیش از آن باشد با جبران کامل خسارات و موافقت فروشگاه امکان‌پذیر می‌گردد.

10- قوانین مرجوع کردن سفارش:
1. برای مرجوع کردن کالا پس از هماهنگی، کالا باید در بسته بندی مناسب همراه با فاکتور خرید و توضیحات لازم در مورد علت مرجوعی برای سانشید بازگشت شود، درغیر این صورت و با بروز هرگونه عیب در هنگام حمل و نقل، امکان مرجوع کردن کالا از بین خواهد رفت. ضمنا هزینه برگشت کالا برعهده مشتری خواهد بود .
2. درصورت بازنشدن بسته قادر خواهید بود تا یک روز پس از دریافت با پرداخت هزینه های ارسال، بسته بندی و ... آن را برگشت نمایید.
3. خریداران باید در کمتر از 24 ساعت پس از دریافت محصولات، شرکت را از وجود محصولات خراب باخبر نمایند. حداکثر زمان بازگشت محصول دو روز کاری پس از دریافت محصول است )برای محصولات با گارانتی ویژه این مدت ممکن است متفاوت باشد).
4. برای کالاهای دارای گارانتی، اگر محصول ایراد فنی داشته باشد، مسئول مربوطه صحت ادعای شما را بررسی می‌نماید. در این صورت اگر مشخص شود محصول قبل از ارسال ایراد داشته است، کالای سالم به صورت رایگان برای شما فرستاده خواهد شد و یا مبلغ کل واریز شده برایتان برگشت می‌شود.
5. برخی محصولات نیاز است تا به صورت مستقیم به تولیدکننده بازگشت داده شوند. کلیه این موارد باید با مسئول فروش هماهنگ گردد.
6. کالاهای دارای اشکالات فنی و یا ظاهری که در اثر استفاده نامناسب کاربران ایجاد شده باشد، قابل برگشت نیست.

7. درصورتیکه به هردلیل اعم از خرابی، ایراد فنی یا ظاهری، عدم تطابق با ویژگی‌های ذکر شده در سایت و یا اشتباه در ارسال با مرجوع شدن کالا موافقت شده باشد فروشگاه تنها ملزم به پرداخت هزینه پرداخت شده توسط مشتری در زمان خرید خواهد بود و هزینه‌های جانبی اعم از صدمات به سیستم‌ها، بورد‌ها، پروژه‌ها، تعهدات تولیدکنندگان و... و یا افزایش و کاهش قیمت در این بازه زمانی مشمول آن نخواهد شد و سانشید هیچ تعهدی درقبال موارد دیگر نخواهد داشت.
8. درصورتیکه کالایی مرجوع و مشخص گردد که مشکل مطرح شده درباره کالا صحیح نیست کالا پس از دریافت هزینه ارسال، مجددا به مشتری بازگردانده می‌شود. کالاهایی که یکبار مرجوع شده و تایید نگردند دیگر قابل برگشت نخواهند بود. لذا توجه نمایید که اگر برای یک کالا چندین عیب مطرح است همه‌ی موارد به طور کامل در برگه ای ذکر شده و همراه کالا ارسال شود. ارجاع بدون ذکر کتبی عیب کالا پذیرفته نمی‌شود.
9. اگر کالا مشمول گارانتی باشد باید برای برگشت آن مطابق شرایط گارانتی مربوطه عمل شود.
10. درصورتیکه ایراد کالا از ظاهر آن مشخص باشد مشتری بایستی بدون باز کردن بسته بندی، آن کالا را مرجوع نماید . در غیر اینصورت بازگشت کالا ممکن نخواهد بود.
11. برای کالاهایی که ایراد فنی آن پس از تست مشخص می‌گردد باید طبق شرایط گارانتی کالا عمل شود. برای خریدهای بیش از یک عدد از هر کالا، پس از دریافت بسته ابتدا یک نمونه از آن را تست و درصورت وجود هرگونه عیب یا مغایرت بلافاصله و بدون تست مابقی فروشگاه را مطلع نمایید.توجه داشته باشید که برخی کالاها، پس از بازنمودن بسته بندی و تست، قابل بازگشت نخواهند بود.

11- حق ثبت محصول
فروشگاه سانشید خریدار را به پایبندی به قانون کپی رایت و استفاده از مجوز ناشر و تولید‌کننده ملزم می نماید.

12- سلامت محصول
فروشگاه سانشید محصولات خود را از فروشندگان معتبر بازار داخل و خارج کشور تهیه می‌نماید. سانشید عموما هیچ آزمایشی قبل از فروش بر روی محصولات انجام نمی دهد و تنها طبق قوانین گارانتی محصولات جوابگو خواهد بود.